JVC KD-X320BTE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-X320BTE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

BesjanM 08-02-2016
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Heb deze autoradio nog maar een aantal dagen. De kwaliteit ziet er zeer degelijk uit. Gebruiksgemak en opties zijn zeer goed. De meegeleverde microfoon is een zeer leuke extratje. Ik ben ook nog van alles aan het uittesten met de android apps maar tot nu toe alles in orde. Vooral muziek vanuit mij gsm afspelen via de usb ingang terwijl mijn gsm wordt opgeladen is een zeer toffe functie. Ik ben er zeer tevreden mee. Ik raad het aan voor mensen die een degelijke autoradio willen met een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

karel jaarsveld 06-02-2016
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Zeer uitgebreide en fraaie radio voor dit geld. Mooi ook dat er een standaard een externe microfoon wordt meegeleverd.

Zowel voor iPhone als Android een radio met veel mogelijkheden. En gelukkig geen CD-speler meer. Dat is echt iets van de vorige eeuw.

Jos 09-01-2016
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Gewoon een goede radio met een gemakkelijke telefoon functie.Geluid is ook voor deze prijs erg goed.

Jeroen 28-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Een goede radio voor een vriendelijke prijs. Je kunt muziek afspelen vanaf USB en via AUX. Een CD-speler zit er niet in, maar was voor mij juist de reden om hem te kopen. De radio is namelijk daardoor aanzienlijk minder diep, waardoor hij beter in te bouwen was in mijn auto. De handsfree functie via bluetooth werkt ook super. De standaard bijgeleverde microfoon is van goede kwaliteit. Kortom: ik ben tot nu toe erg tevreden over deze radio van JVC.

boydalm 26-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

prima radio voor de prijs. Fader en balans moeilijk te programmeren. ziet er netjes uit nu hij is ingebouwd.

Ramon 15-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Nu al in de ban van deze prachtige radio.
De functies,geweldig!!!!!!!! Ga altijd zo door met jullie prachtige producten !!!!!!!!!JVC daar kan je alles mee!!!!

Ramon 12-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Nu al in de ban van deze prachtige radio.

Edwin 23-11-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Mooie autoradio met tal van aansluitmogelijkheden. Bluetooth, AUX en USB. Geluid is mooi ondanks de wat mindere boxen in mijn auto. Je hebt de boel zo geïnstalleerd en geprogrammeerd. Er is ook een microfoon dus je kunt ook handsfree bellen. Prijs was goed dus een goede aankoop

Pascal 13-11-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Mooie radio voor een schappelijke prijs
CD Speler had ik niet meer nodig, al je muziek op een nano USB stick en uren lang luister plezier.
volume/selecteer knop kon wel iets kleiner en zoek/terug knop iets groter.
Compleet geleverd met een microfoon, dus als bluetooth op the telefoon heb is deze heel simpel te paren met je radio.

Jan 12 1959 12-10-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Ik ben wel tevreden over het apparaat maar het toch twee minpuntjes namelijk: de vergrendeling van het paneeltje gaat niet altijd direct vast/los. Meestal moet je meerdere keren vastdrukken of meerdere keren op het ontgrendelingsknopje drukken.
Wat ik ook jammer vind is dat hij is uitgerust met een afneembaar paneel maar dat er geen opbergdoosje voor het paneel bijgeleverd is. Ik had nog een oude (van de concurrent) waar hij inpaste zodat hij niet stuk gaat.

Patrick 09-10-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Prima apparaat, gemakkelijk in te bouwen en fantastisch geluid. aangeschaft omdat deze ook FLAC bestanden kan afspelen en beschikt over bluetooth.

Wil 05-10-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Product doet precies wat ik ervan verwacht had: Radio functionaliteit met een eenvoudige bediening, Bluetooth verbinding die zowel voor streamen als voor handsfree bellen een perfecte verbinding heeft. E dat alles voor een zeer redelijke prijs!

Bart 04-10-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Je krijgt met deze radio echt waar voor je gels, voor € 84,99 heb je een carkit, radio en de mogelijkheid om vanaf een usbstick muziek af te spelen

Ajan 25-09-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Het is echt een super radio, makkelijk te installeren en heerlijk in gebruik.
Heeft een mooie uitstraling.
Perfecte kwaliteit voor een goede prijs.

Vincent de Vos 15-09-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Het is echt een super radio, makkelijk te installeren en heerlijk in gebruik. Heeft een mooie uitstraling

Bchocotoff 13-09-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Wat een geweldige radio speler is dit. Heb het met gemak kunnen installeren in mijn focus mk1 van 99.

De hoeveelheid functies dat het heeft is geweldig! BT verbinding met mijn note4 is perfect, het vind mijn hele contactlijst en hoef in de auto mijn telefoon niet eens meer uit mijn zak te halen.

Van mij krijgt elk aspect een 10 behalve gebruiksgemak puur omdat de terug knop vrij onhandig geplaatst is en moeilijk te drukken is vooral tijdens het rijden.. dat zal vast wel wennen met de tijd mee.

Al om al is dit een zware aanrader. Heb het gedemonstreerd aan mijn vader en die gaat ook 1 kopen.

Ed 01-09-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Perfecte kwaliteit voor een goede prijs.
Precies wat de bedoeling is.
Alles is één keer in orde en het werkt fantastisch, zelfs zonder de gebruiksaanwijzing te bedienen.

Ben Jellema 06-08-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Mooie radio voor die prijs , ben zeer tevreden mee .
Ik zou het iedereen aanraden die niet teveel geld wil uitgeven en toch een goede radio met vele mogelijkheden

Laura020 24-06-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Deze radio is echt een topper! Als je doorhebt hoe alles werkt heb je er echt veel plezier van. Iphone aansluiten en spotify luisteren, bellen via bluetooth. Echt een aanrader.

Raymond94 04-06-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Een super kwaliteit van geluid via de fm, Aux maar zeker ook via de Bluetooth.
Erg makkelijk te installeren.

Jan 12 1959 27-05-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Zeer goed apparaat, Gebruiksvriendelijk met een zeer goed geluid en mooi vormgegeven. Ik ben er heel tevreden over.

Foose 04-05-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Geeft goed radio geluid. Afspelen met USB gaat ook heel makkelijk. Verder werkt de handfree ook erg goed. Kortom wij zijn er erg tevreden mee.

MPJ-1 26-04-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Komt mooi geluid uit...! Makkelijk aan te sluiten..Jammer dat er geen doosje bij zit voor het frontje.....

jadieda 25-04-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

Ziet er strak uit, BT werkt prima, jammer dat er geen cd speler inzit. De gebruiksaanwijzing is duidelijke, is gemakkelijk in te stellen, display is duidelijk

sebbb 25-04-2015
Geschreven voor: JVC KD-X320BTE

super toestel! gisteren kocht ik deze autoradio met vol vertrouwen en installeerde ik hem meteen. het was wel een beetje zoeken in het beging maar later ging het wel vlotter. het heeft talloze opties zoals usb aansluiting, aux, parrot,, bluetoothm,, te veel om op te noemen eigenlijk